Procedura za informacijsko održavanje AAI imenika - Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s.p.j.
Za informacijsko održavanje imenika zadužena je Informatička služba, Riva 6.
Otvaranje korisničkih računa, te promjene lozinki obavlja se u sobi B106 u radno vrijeme službe.
AAI@EduHr identiteti se dodjeljuju korisnicima prema sljedećim pravilima:
• Djelatnici: nakon zaposlenja trebaju se obratiti u Informatičku službu i zatražiti otvaranje korisničkog računa, te podatke o AAI korisničkom računu korisnički račun se otvara na neodređeno vrijeme i ukida se prestankom radnog odnosa
• Studenti: studentima se AAI korisnički račun otvara na pisani zahtjev (popunjavanje pristupnice) za tekuću akademsku godinu i produžuje se na godinu dana ukoliko student upiše sljedeću godinu
• Vanjski suradnici: vanjski suradnici na zahtjev mogu dobiti AAI korisnički račun, tako da se obrate u Informatičku službu, te im se uz provjeru njihovog statusa u bazi kadrovske službe otvara korisnički račun korisnički račun se otvara za tekuću akademsku godinu, te se produžuje za zahtjev za narednu godinu ukoliko osoba i dalje ima status vanjskog suradnika u bazi kadrovske službe
• Gosti: osobe koje su gosti na Politehnici Pula (strani studenti na razmjeni, nastavnici u posjeti…) mogu dobiti AAI identitet uz potpisani zahtjev dekana/voditelja odjela/voditelja studija čiji su gosti korisnički račun se otvara na period za koji se predviđa da će osoba biti gost Politehnike Pula.